Odżywki

Myślałam dziś cały dzień o czym napisać wieczorem na blogu, a strasznie chciałam utrzymać tempo. Nie za bardzo miałam pomysł i dopiero wieczorem gdy brałam odżywki pomyślałam, ojej przecież mogę napisać coś o tych odżywkach, które biorę codziennie i są nieodłączną częścią mojego życia. No więc biorę odżywki na spalanie tłuszczu, które pomagają mi dbać o formę podczas zimowego sezonu, który jak wiadomo jest raczej leniwy i je się znacznie więcej niż w innych porach roku. Mój ulubiony smak odżywek? Zdecydowanie czekoladowy!

Leave a Reply

